Siemianowice: Od 25 maja można przyjść do Urzędu
Od 25 maja br. obowiązują zmiany jakie wprowadził Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie w funkcjonowaniu Urzędu i obsłudze interesantów:
Bezpośrednia obsługa mieszkańców obejmie wszystkie sprawy załatwiane w Urzędzie jednakże ze względu na nadal trwającą epidemię liczba osób przebywających jednocześnie w budynku będzie ograniczona:
– Ratusz – ul. Jana Pawła II 10 – max 20 osób
– Urząd – ul. Michałkowicka 105 – max 20 osób
– Urząd – Al. Sportowców 1 – max 4 osoby
– Urząd – ul. Fitznerów 3 – max 2 osoby
– Komunikacja – ul. Jana Pawła II 1 – max 4 osoby
– Świadczenia – Wyzwolenia 17 – max 4 osoby
Jednocześnie, w jednym biurze może być obsługiwana tylko 1 osoba
Kolejne osoby będą mogły skorzystać z bezpośredniej obsługi po załatwieniu sprawy przez osobę poprzednią.
Każda osoba załatwiająca sprawę w Urzędzie zobowiązana jest do stosowania środków ochrony osobistej zasłaniającej usta i nos oraz zdezynfekowania rąk przy wejściu do budynku
Od dnia 25 maja br wznawiają również bezpośrednią obsługę kasy Urzędu Miasta, niemniej urzędnicy zachęcają do płatności zdalnych na rachunki bankowe Urzędu.
Numer telefonu na centralę
32 760 52 00 (kliknij aby zadzwonić)
Kompletna lista telefonów w formacie PDF
(źródło; UM Siemianowice)