Decyzje podatkowe z dostawą do domu. Podatek od nieruchomości 2025 w Siemianowicach Śl.

Decyzje podatkowe z dostawą do domu

Jak co roku od stycznia mieszkańcy płacący podatek od nieruchomości, podatek rolny lub leśny będą otrzymywać decyzję o wysokości podatku na rok bieżący.

Termin zapłaty pierwszej raty podatków upływa 15 marca – i dla wielu mieszkańców będzie to jedyna rata, jeżeli bowiem kwota podatku nie przekracza 100 zł, to podatek płaci się jednorazowo właśnie w terminie pierwszej raty.

Wszystkie decyzje podatkowe doręczane będą przez pracowników Urzędu Miasta w dni robocze (od poniedziałku do soboty), w godzinach popołudniowych – zawsze najpóźniej do godziny 20. Pracownicy magistratu nie są uprawnieni do przyjmowania wpłat podatku.

Decyzje będą zawierały indywidualny numer rachunku bankowego, na który można dokonać wpłaty tradycyjnym przelewem.

Płatności z tytułu podatków mogą być także dokonywane poprzez profil zaufany z wykorzystaniem Platformy Informacyjno-Płatniczej (PLIP) Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie dostępnej pod adresem https://plip.siemianowice.pl/plip/. Na ww. platformie znajdą też Państwo informacje o pozostałych zobowiązaniach – opłacie za śmieci oraz użytkowaniu wieczystym lub opłacie przekształceniowej

(UM)

 

Powiadamiać Cię e-mailem o najważniejszych wydarzeniach ?
Powrót do strony głównej, czyli najnowszego wydania naszego portalu